اهای پسر ...

اهای پسر ...

بایــــב بــــه بعضــــے پســــرا گفــــت :


آهــــاے پســــر ...


حواســــت باشــــه ...! 


ایــــטּ בختــــرے كــــه بــــه تــــפ בل בاבه ,


خیلے هــــا בر " آرزوے نیــــم نگاهــــش " هستنــــב ...

لیاقــــت בاشتــــه بــــاش ..............!

 



نظرات شما عزیزان:

sarinatehrani
ساعت11:34---1 اسفند 1392
آبجی من اومدم بازم لهم سربزن

عاشقانه های سینا
ساعت20:01---27 بهمن 1392
داوری قلبــــــم نه سوت دارد نه کارت قرمـــــز راحت باش... تا دلت میخواهد خطا کن سکوت میکنم... بازهم سکــــــــوت میکنم.... همین که فهمید غـــــــــم دارم آتش گرفت.... به خودت نگیر رفیـــــق سیگارو گفتم راه میروم ومدام پشت سرم را نگاه میکنم.دیوانـــــــه نیستم از پشت خنجــــــــر خورده ام .... تـَـلخ تریـטּ خُـבاحافظے ِعُمرم ! خـבاحافظـ ـ ــ . . . تَـنہا خواسته ام ایـטּ بوב ڪہ نگاهَـم ڪنـב و او هـم بگویَـב خـבاحافظـ ـ ــ . . . اَمّـ ـ ـــا انگــــــــــار בیگر ارزشــ ِ یڪ خـבاحافظـے را هَـم نـבاشتـم. . .

شیرین عسل
ساعت11:32---26 بهمن 1392
گریه نمی‌کنم نه اینکه سنگم .. گریه غرورم‌و بهم می‌زنه
مرد برای هضم دلتنگی‌هاش .. گریه نمی‌کنه قدم می‌زنه

گریه نمی‌کنم نه اینکه خوبم .. نه اینکه دردی نیست نه اینکه شادم
یه اتفاق نصفه نیمه‌ام که .. یهو میون زندگی افتادم

یه ماجرای تلخ ناگزیرم .. یه کهکشونم ولی بی‌ستاره
یه قهوه که هرچی شکر بریزی .. بازم همون تلخی ناب‌و داره
اگه یکی باشه من‌و بفهمه .. براش غرورم‌و بهم می‌زنم
گریه که سهله زیر چتر شونش .. تا آخر دنیا قدم می‌زنم


zahra
ساعت13:00---24 بهمن 1392
کسی ک لیاقت نداره با کتکم حالیش نمیشه ! چ برسه ب گفتن ! لینکت کردم عزیز

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, ساعت 1:57 PM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |